I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin ustala ogólne warunki współpracy Klienta i WYPISZ WYMALUJ oraz zamawiania usług WYPISZ WYMALUJ, w tym papeterii, usług graficznych, ilustracji, portretów.
- Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu przed złożeniem zamówienia.
- Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim zasad.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.nowypiszwymaluj.pl w zakładce „REGULAMIN”.
Zawarcie Umowy między stronami następuje w formie elektronicznej poprzez złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu lub poprzez e-maila i jest równoznaczne z podjęciem współpracy z WYPISZWYMALUJ i zaakceptowaniem Regulaminu.
WYPISZ WYMALUJ może odmówić zawarcia Umowy bez względu na przyczynę i bez obowiązku podawania przyczyn odmowy, o czym powiadomi niezwłocznie Klienta.
II. WARUNKI ZAMAWIANIA I PŁATNOŚCI
- Klient zobowiązany jest w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia do opłacenia zamówienia. Płatność odbywa się przelewem, na konto podane w odpowiedzi na złożone zamówienie.
Wysokość należności uzależniona jest od wartości złożonego zamówienia. - Przy PROJEKCIE INDYWIDUALNYM opłata jest dzielona na koszt przygotowania projektu graficznego oraz koszt realizacji, przedstawiony Klientowi po wykonaniu projektu graficznego i na jego podstawie określony.
- Przy PROJEKCIE WEDŁUG WZORU koszt przygotowania projektu graficznego jest wliczony w cenę całkowitego zamówienia, którego płatność jest wykonywana przed przystąpieniem do produkcji.
- Przy PROJEKCIE WEDŁUG WZORU zamawianym w trybie ekspresowym „REALIZACJA ESPRESOWA” doliczana jest dopłata 30% całości zamówienia.
- Opłacenie zamówienia jest równoznaczne z uruchomieniem procesu projektowego. W przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni zmówienie zostaje anulowane.
III. ELEMENTY PAPETERII ŚLUBNEJ I OKOLICZNOŚCIOWEJ
- Poszczególne produkty w sklepie mają swoją ustaloną cenę za sztukę, lub kilka sztuk.
2.Cena zamówień małych ilości sztuk papeterii (poniżej 10) jest wyższa za sztukę i musi osiągnąć minimum 50 zł. - WYPISZ WYMALUJ zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i dostosowania cen w zależności od charakteru oraz rodzaju zamówienia.
- Możliwe są dodruki pojedyńczych sztuk, których
- WYPISZ WYMALUJ nie realizuje projektów wykonanych przez osoby trzecie.
- WYPISZ WYMALUJ w ramach realizacji zamówionych projektów nie udostępnia Klientom edytowalnych plików produkcyjnych oraz edytowalnych projektów w ramach zamówienia do samodzielnej realizacji.
- WYPISZ WYMALUJ jako autor realizacji (projektu) zastrzega prawo wyłącznego realizowania zamawianych projektów przez Klienta.
IV. PŁATNOŚCI
- Klient zobowiązany jest w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia do opłacenia zamówienia. Płatność odbywa się przelewem, na konto podane w odpowiedzi na złożone zamówienie. Wysokość należności uzależniona jest od wartości złożonego zamówienia.
- Przy PROJEKCIE INDYWIDUALNYM opłata jest dzielona na koszt przygotowania projektu graficznego oraz koszt realizacji, przedstawiony Klientowi po wykonaniu projektu graficznego i na jego podstawie określony.
- W przypadku zamawiania Próbek, Klient zobowiązany jest uiścić w ciągu 5 dni opłatę za zamówiony towar na konto podane na rachunku otrzymanym w odpowiedzi na złożone zamówienie. Próbki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 5 dni roboczych.
V. PORTRETY
- Portrety malowane są akwarelą na podstawie przesłanych przez Klienta zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, z widocznymi cechami charakterystycznymi osób portretowanych, osoby nie muszą mieć zdjęcia wspólnego.
- Pierwszym etapem jest szkic wysyłany do klienta przed malowaniem obrazu. Na tym etapie możliwe jest wprowadzenie korekt i poprawek.
- Po zaakceptowaniu szkicu przystepujemy do malowania obrazu.
- Akceptacja szkicu oznacza akceptację projektu, poprawki na kolejnym etapie nie są możliwe ze względu na specyfikę produktu i ograniczone możliwości korekt.
VI. PAPETERIA OKOLICZNOŚCIOWA
- Poszczególne elementy papeterii ślubnej i okolicznościowej mają ustaloną cenę za sztukę (lub kilka sztuk) oraz minimalne ilości, od jakich WYPISZ WYMALUJ realizuje ich zamówienie.
- WYPISZ WYMALUJ zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i dostosowania cen w zależności od charakteru oraz rodzaju zamówienia.
- WYPISZ WYMALUJ nie realizuje projektów wykonanych przez osoby trzecie.
- WYPISZ WYMALUJ w ramach realizacji zamówionych projektów nie udostępnia Klientom edytowalnych plików produkcyjnych oraz edytowalnych projektów w ramach zamówienia do samodzielnej realizacji.
- Podane ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
V. PROJEKTY INDYWIDUALNE
- Projekty indywidualne, w tym projekty graficzne oraz ilustracje wykonywane są na podstawie wytycznych Klienta, i na podstawie przesłanych przez niego materiałów i informacji.
- Przed przystąpieniem do prac nad projektem indywidualnym pobierany jest zadatek w wysokości 30% wartości projektu na podane przy zamówieniu konto.
- Zadatek jest bezzwrotny.
- Po zaakceptowaniu przez klienta projektu, przed jego realizacją, lub wysyłką w uzgodnionym formacie, należy wpłacić na ww konto resztę kwoty.
VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Celem prawidłowej realizacji zamówienia przez WYPISZ WYMALUJ Klient zobowiązany jest wypełnić w wersji elektronicznej Formularz Zamówienia.
WYPISZ WYMALUJ nie wprowadza zmian w tekstach oraz danych zawartych w Formularzu Zamówienia. Za poprawność tekstów odpowiedzialność ponosi Klient. - WYPISZ WYMALUJ nie wykonuje tłumaczeń tekstów innych językach niż język polski.
- Przed wysłaniem projektu do druku WYPISZ WYMALUJ zobowiązuje się do przesłania Klientowi wizualizacji – elektronicznej wersji projektu, w celu sprawdzenia poprawności zawartości tekstowej i ostatecznej jego akceptacji.
- Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzenia do niego zmian.
- WYPISZ WYMALUJ nie bierze odpowiedzialności za wszelkie błędy zgłoszone po akceptacji projektu.
VII. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Proces Projektowy następuje po otrzymaniu przez WYPISZ WYMALUJ kompletnego Zamówienia oraz zaksięgowania wpłaty lub zadatku. W tym okresie WYPISZ WYMALUJ zobowiązuje się wysłać Klientowi drogą elektroniczną projekt/-y papeterii w celu akceptacji do druku.
- Proces Projektowy trwa do 15 dni roboczych z zastrzeżeniem wydłużenia tego okresu o kolejne 5 dni roboczych w sezonie wzmożonej pracy (marzec – sierpień).
- WYPISZ WYMALUJ zastrzega sobie również prawo do odmówienia realizacji zamówienia, gdy uzna, że termin na jego wykonanie jest zbyt krótki oraz brak jest możliwości jego realizacji.
- Realizacja następuje po zaakceptowaniu projektu do druku przez Klienta oraz zaksięgowaniu wpłaty pozostałej należności za zamówienie. W tym czasie przygotowywane są pliki do druku, drukowane oraz kompletowane zamówienie.
- W przypadku projektu zaproszenia INDYWIDUALNEGO poprawki tekstowe, niewielkie poprawki kolorystyczne, zmiana fontu w projekcie są wliczone w cenę projektu (możliwość dwukrotnej zmiany). Każda kolejna poprawka kostuje 30 zł.
VIII. WYSYŁKA
- Koszty wysyłki ponoszone są przez Klienta.
- Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- WYPISZ WYMALUJ nie odpowiada za terminowość dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.
- WYPISZ WYMALUJ zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie nadania przesyłki.
- W przypadku, gdy opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy odmówić przyjęcia przesyłki (nie należy podpisywać listów przewozowych, ani odbierać przesyłki od kuriera).
- Po dokonaniu potwierdzenia odbioru, prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera stanu zawartości przesyłki. Jeżeli zamówiony produkt, po jego odebraniu, okaże się uszkodzony, koniecznie należy sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY i obowiązkowo uwzględnić w nim USZKODZENIE OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO. Odpowiedni dokument posiada przy sobie kurier. Ważne! Jeden egzemplarz protokołu należy zachować dla siebie, gdyż będzie on niezbędny do uznania zgłoszonej z tytułu uszkodzeń reklamacji.
IX. REKLAMACJE I ZWROTY
- Towar wykonywany na zamówienie nie podlega reklamacji.
2.Ilości i rodzaje zamówionych elementów za pośrednictwem formularza zamówienia zaproszeń są wiążące. Nie ma możliwości rezygnacji z zamówionych elementów. - W wypadku braku akceptacji przygotowanego i przesłanego projektu przez WYPISZ WYMALUJ, Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia. Rezygnacja z zamówienia wiąże się z koniecznością poniesienia kosztów Procesu Projektowego stanowiącego zadatek. Koszty te nie są zwracane Klientowi.
- Reklamacje dotyczące niepoprawności tekstów, wzorów, etc. zostaną uwzględnione jedynie w przypadku, gdy otrzymany towar będzie się różnił od projektu, który uprzednio został zaakceptowany przez Klienta i rozpatrzone zostaną na podstawie odesłanego na koszt Klienta towaru, będącego przedmiotem reklamacji, na adres WYPISZ WYMALUJ.
- W wypadku uznania reklamacji, o której mowa w ust. 5 powyżej, WYPISZ WYMALUJ zobowiązuje się zwrócić koszty wysyłki poniesione przez Klienta w celu reklamacji towaru, oraz pokryć wszelkie koszty związane z ponownym wydrukiem i przesyłką towaru do Klienta.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń i wad technicznych, powstałe w wyniku transportu poprzez firmę kurierską, rozpatrzone zostaną na podstawie odesłanego na koszt Klienta towaru, będącego przedmiotem reklamacji, na adres WYPISZ WYMALUJ.
7.O złożeniu reklamacji Klient zobowiązany jest powiadomić WYPISZ WYMALUJ w przeciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. - Reklamacje rozpatrywane są przez WYPISZ WYMALUJ w ciągu 10 dni roboczych.
- WYPISZ WYMALUJ informuje, że między projektem a wydrukiem mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne, które zależą głównie od indywidualnych ustawień danego monitora, modelu karty graficznej, czy ustawień kolorów w samym systemie operacyjnym. Efekt ten nie jest wadą i nie może być przedmiotem reklamacji.
WYPISZ WYMALUJ zastrzega, że między otrzymaną Próbką Papeterii Ślubnej i Okolicznościowej a zamówionym kompletem Papeterii Ślubnej i Okolicznościowej, mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne (plus/minus 10% odchylenia kolorystycznego) w wyniku czynników wpływających na technikę druku cyfrowego w danym czasie. Efekt ten nie jest wadą i nie może być przedmiotem reklamacji. - Poszczególne egzemplarze Papeterii Okolicznościowej mogą się od siebie nieznacznie różnić ze względu na ręczne wykończenia elementów. Efekt ten nie jest wadą i nie może być przedmiotem reklamacji.
- W poszczególnych egzemplarzach papeterii ślubnej i okolicznościowej mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne spowodowane techniką druku oraz drukiem na różnych maszynach drukarskich oraz materiałach. Efekt ten nie jest wadą i nie może być przedmiotem reklamacji.
- Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go, nie ma możliwości bezzwrotnej rezygnacji z zamówienia.
X.KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
- Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest APUS SP. Z O.O, z siedzibą przy ul. Jana Keplera 4a/23, 61-158 w Poznaniu. - Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. a, b i c, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) wyłącznie w celu przygotowania zaproszeń ślubnych i okolicznościowych. Dane osobowe nie będą przetwarzane w innych celach.